Гарантійні зобов'язання
На всі моделі косметологічного обладнання виробництва Alvi Prague надається гарантія 18 місяців.
При настанні гарантійного випадку, доставка в наш сервісний центр для ремонту косметологічного обладнання і зворотна доставка обладнання покупцеві після ремонту здійснюється за рахунок Покупця.
При настанні НЕ гарантійного випадку, доставка в наш сервісний центр для ремонту косметологічного обладнання і зворотна доставка обладнання після ремонту Покупцеві здійснюється за рахунок Покупця.
В післягарантійний період (після закінчення 18 місяців гарантії виробника), доставка в наш сервісний центр для ремонту косметологічного обладнання і зворотна доставка обладнання після ремонту Покупцеві здійснюється за рахунок Покупця.
Умови гарантії виробника не порушують Закону України «Про захист прав споживачів», не обмежують права Покупця і регулюються чинним законодавством України.
Гарантія виробника втрачає силу при настанні таких випадків:
- використання обладнання з порушенням вимог Керівництва по експлуатації;
- нанесення шкоди обладнанню в результаті умисних або помилкових дій Покупця;
- наявності механічних або інших видів пошкоджень обладнання;
- проникнення рідини, пилу, комах та інших сторонніх предметів всередину обладнання;
- самостійне розбирання або інше стороннє втручання в конструкцію обладнання.
Гарантія виробника не поширюється на несправності обладнання, викликані наступними причинами:
- пошкодження швидкозношуваних частин і деталей, а також витратних матеріалів (елементи живлення, липучки манжет, рукавички, тканинні комплектуючі тощо), які були викликані неправильним або недбалим монтажем, використанням, зберіганням, використанням не за призначенням або обслуговуванням;
- використання неякісних, саморобних або виробили свій комплектуючих які виробили свій ресурс;
- вплив непереборної сили (нещасний випадок, пожежа, повінь, несправність електромережі тощо.).
Права і обов'язки виготовлювача і споживача в межах чинного Закону України «Про захист прав споживачів»:
- виробник або організація, що виконує функції виробника на підставі договору з ним, зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у споживача, а в разі необхідності провести перевірку якості товару;
- споживач в праві брати участь у перевірці якості товару;
- при виникненні спору про причини виникнення недоліків товару виробник або організація, що виконує функції виробника, зобов'язані провести експертизу товару за свій рахунок;
- споживач має право оскаржити висновок експертизи в судовому порядку;
- якщо в результаті експертизи товару було встановлено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання або транспортування товару, дій третіх осіб або непереборної сили, споживач зобов'язаний відшкодувати виробнику або організації, яка виконує функції виробника, витрати на проведення експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на зберігання і транспортування товару.