0 (800) 33 98 16 Замовити дзвінок

Trade In

trade-in alvi-prague
  • 01
    крок перший
    Заявка на оцінку
  • 02
    крок другий
    Визначення вартості б/в апарату
  • 03
    крок третій
    Вибір нового апарату
Як це працює?

1. Ви подаєте заявку на оцінку Вашого б/в обладнання.

2. Наші співробітники протягом одного робочого дня проводять оцінку і складають бланк, в якому буде вказана оціночна вартість, за яку компанія готова викупити Ваше обладнання.

3. На підставі отриманого бланка Ви вибираєте новий апарат для обміну на Ваш старий, при цьому вартість Вашого обладнання не повинна перевищувати 35% вартості нового.

Введіть оціночну вартість Вашого б/у апарату: грн.

Виберіть апарат для обміну Trade In:





Компанія Alvi Prague Україна на постійній основі запускає програму обміну старого обладнання на нове - Trade In. Всі ми знаємо такий вираз: «Прогрес не стоїть на місці!». Саме тому фахівцями нашої компанії була розроблена програма по оновленню, утилізації та обміну старого обладнання на нове. Дана програма дозволить нашим партнерам завжди залишатися в тренді і мати в своєму арсеналі новинки б'юті індустрії. Наші клієнти отримають чудову можливість оновлювати своє обладнання!

Вимоги до обмінного обладнання

  1. Обмін проводиться за такою схемою: клієнт здає один б/в апарат і може його обміняти на один новий апарат.
  2. Устаткування має бути укомплектованим, не мати серйозних механічних пошкоджень.
  3. Обміну підлягає і неробоче обладнання, але воно також має бути в повній комплектації.
  4. Устаткування передається в сервісний центр або представництво компанії за рахунок клієнта (клієнт робить доставку самостійно або користується послугами доставки Нової пошти).
  5. Устаткування має бути чистим.

Умови обміну

  1. Б/в обладнання приймається на умовах часткової оплати за нове обладнання, але не більше 35% від вартості нового.
  2. Оцінка устаткування актуальна протягом двох тижнів і не може бути змінена.
  3. Trade In не підсумовується з іншими акціями компанії і персональними знижками клієнтів.
  4. Відповідальна особа компанії після отримання обладнання підтверджує/не підтверджує можливість обміну і надає інформацію менеджеру.
  5. У обміні бере участь обладнання всіх виробників без винятку.
  6. Надане на обмін обладнання приймається у клієнта з видачею відповідного документа.
  7. Прийняте на обмін устаткування не повертається.

Наша компанія дбає про природу, тому обладнання, яке підлягає обміну, буде утилізовано згідно з вимогами законодавства України!

ЗАМОВТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Наш кваліфікований фахівець готовий з радістю відповісти на всі поставлені питання